Strategian painopisteet
Laajennamme tuotevalikoimaa uusilla maksamisen ja verkkokaupan tuotteilla
- Täydennämme tuotevalikoimamme kattamaan pk-yritysten rahoituspalvelut sekä kuluttajien arjen maksutapahtumat ja ostamisen.
Haemme kasvua matalan riskin tuotteista
- Keskitymme korkean luottoluokituksen asiakkuuksiin ja tarjoamaan tasaisesti tuottavia korkotuotteita. Näin luomme kasvua kilpailukykyisesti hinnoitelluista matalan riskin tuotteista.
Haemme kannattavuutta kokonaisvaltaisilla ja jatkuvilla asiakkuuksilla
- Keskitymme kannattavuuteen kokonaisvaltaisella palvelulla ja nostamalla jatkuvien asiakkuuksien osuutta.
Panostamme valittuihin kansainvälisiin markkinoihin
- Keskitymme valikoidusti kansainvälisiin markkinoihin. Tuomme uudet tuotteet ensin Suomen markkinoille ja seuraavaksi kansainvälisille markkinoille.
Taloudelliset tavoitteet vuodelle 2023
- Liikevaihto noin 23 miljoonaa euroa
- Huomattava osuus liikevaihdosta yritysrahoituksesta ja kansainvälisiltä markkinoilta
- Liikevoitto noin 15 % liikevaihdosta
Katso 8.12.2020 pidetyn strategiatilaisuuden videotallenne
Lataa 8.12.2020 pidetyn strategiatilaisuuden kalvot